Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Isnin, Mei 01, 2017

Pinjamkan Dia Sebentar Bukan Raih Simpati


Ada ibu yang menitiskan air mata saat buku ini dilancarkan pada 29 hb April 2017 di reruai DBP, PWTC.  Pada saya sendiri si editor yang mengumpulkan semua cerpen, menyunting dan menyediakan manuskrip mentahnya, setiap cerpen yang ditulis begitu dekat di hati.  Seolah-olah masa terhenti sebentar ketika menukangi manuskrip ini.


Pinjamkan Dia Sebentar bukan mencari simpati.  Kisah benar dari kami, buat masyarakat melihat dan menilai diri.  Ujian bagi kami membesarkan anak-anak istimewa.  Ujian bagi masyarakat melaksanakan sifat-sifat Tuhan kepada hamba Nya - sifat ehsan yang benarkah masih ada di hati masyarakat?  Sifat penyayang yang didambakan dan sifat pengasih sesama insan.


Saya sendiri menulis tajuk Yang Teristimewa dan Yang Terpinggir' - secara telus tanpa berselindung.  Ya, sebuah antologi yang bukan nafsu-nafsi tentunya.  Cukuplah dibaca 10% dari seluruh pengunjung pesta buku sudah memadai.  Kelak kalian akan mengubah seluruh jiwa masyarakat ini mengasihi OKU.  Siapalah kami di hati kalian...

1 ulasan:

juma912@gmail.com berkata...

ada jual online tak