Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Khamis, April 27, 2017

Pinjamkan Dia Sebentar - Demi Kasih Nak...


Saya fikir, setiap penulis yang terlibat dalam antologi cerpen PINJAMKAN DIA SEBENTAR menulis dengan perasaan berbaur.  Sebagai orang yang menyelenggarakan, saya membaca dengan perasaan libang libu.  Ada kalanya gagal meneruskan pembacaan.  Maka proses menyediakan manuskrip memakan masa berbulan-bulan.

Segala-galanya tertulis di sini, yang tidak pernah orang lain fikirkan.  Yang selama ini hanya berada di luar balang kaca sedang kami terkurung sepanjang hayatnya.  Tentunya sesuatu yang terkurung itu indah, dikasihi dan sentiasa ditonton.  Seperti ikan-ikan yang berenang di dalam balang kaca.  Kalian hanya boleh melihat, jauh sekali dapat menyentuh kehidupan ini.

Catatan cerpen-cerpen panjang ini demi kasih kami, nak.  Tidak ada sebab lain, hanya kasih dan kecintaan kami kepada kalian.  Semoga di sana nanti kalian tidak melupakan kami, nak.  Pimpinlah kami menuju ke syurga dabaanmu.  Dunia ini sekadar daerah perang.

Pinjamkan Dia Sebentar, terbitan DBP akan dilancarkan di PWTC sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur pada 29 hb April 2017, pukul 1.00 tengahari di reruai DBP.

2 ulasan:

ctsaratulhusna berkata...

Macam mana cara untuk saya dapatkan buku encik nih yea?

Mohamad Kholid berkata...

hubungi saya 0122712906 atau belian online niaga.dbp.my