Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Rabu, April 15, 2009

Dapatkan di PBAKL!


Akhirnya siri penyiasat ekstrovert ke 10 terbit sempena PBAKL ini. Untuk peminat cilik dan mak bapak yang sayangkan anak-anak, dapatkannya segera.

10 ulasan:

Wahyu Budiwa Rendra berkata...

tahniah, bang kholid!

Masayu Ahmad berkata...

Terima kasih kerana menjejak di teratak saya.

Tahniah untuk buku ini.

MKriza berkata...

Terima kasih encik Kholid kerana menjengah teratak saya sambil mendoakan kami.

Saya terharu.

kak ila berkata...

tahniah dik. berjujusan kejayaan ya?

Ainin Naufal berkata...

slot kita semua dibatalkan nanti. kalau tidak boleh jumpa di sana. hehe, macamlah tak pernah jumpa.

Syarifah Salha Syed Ahmad berkata...

Salam. Tahniah buat sdr yang tekal menulis.

Ibnu Ahmad al-Kurauwi berkata...

Aku sentiasa cemburu dengan sejumlah kekuatan hang menulis. Aku minum juga kopi, sampai migrain teruk 2 hari. Aiseh, kopi apa hang minum? Mai secawan! :)

mohamadkholid berkata...

Rendra,
terima kasih - tengah pening utk ekstrovert seterusnya... aduh!

Masayu,
saya ada classmate waktu diploma dulu - namanya masayu juga... lihat nama sdr terkenangkan dia.

MKriza,
gopeng bukan jauh sgt dari cameron tapi saya ada hal lain waktu tu, tak dapat pergi walimah sdr...

kak ila,
perih juga utk siapkan yang ni - naik merah mata...

ainin naufal,
ada rezeki pasti bertemu juga

sy salha,
utk anda jua - saya lihat sudah banyak yang ada di pasaran sejak menang DBP dulu.

ustaz,
nanti saya tulis tentang kopi - yang pasti bukan kopi janda!

hanisah berkata...

salam lid...
lama xdgr cereta.
aku ke pesta buku ahad lepas. byk nvl kau kat pts. tahniah la, produktif btul.
hai bila nak tambah pautan nama aku di blog kau ni... kempen aku kemas blog bukan main lagi... ohohohhoh

Rasha_rz berkata...

wah...
diam2 keluar baby baru ha...
tahniah dik