Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Terbaru. Dapatkan segera dari penulis WA 012-2712906

Sabtu, Oktober 14, 2006

Penyiasat Ekstrovert - Terowong Rahsia Diulang Cetak


Sementara menunggu isteri 'shopping' aku menjengah Popular Ipoh dan senang hati melihat terowong rahsia dengan stail baru berada di pasaran. Aku jangka buku ini hanya akan dulang cetak tahun hadapan, nampaknya sangkaan aku meleset. Menulis terowong rahsia - pengalaman yang manis kerana latar belakangnya adalah tempat aku tinggal. Malah terowong rahsia telah mewujudkan fenomena baru - ada murid sekolah itu cuba mencari terowong rahsia yang sebenar!

Syabas kepada Nuriazam Ismail yang melukis komik yang ada 'class' untuk buku ini.

Kuala Kubu Bharu

2 ulasan:

zulkhair berkata...

Tahniah Kholid. Tuah ayam nampak di kaki. Nampaknya akan datang 'terowong' menjadi klise dlm cerita kanak2. Barangkali boleh buat cerita terowong nano.

mohamadkholid berkata...

aku ingat satu cerita klise tentang terowong masa... masuk ke situ dan sampai ke dunia lain...